https://jlindberg.wordpress.com

Vad var det jag skrev….

Posted in Allmänt by jlindberg on 22 juli, 2008

Såhär har det sett ut hemma hos oss sen igår:

Jag syftar på Ulrika och Elise som spelar. Matta och vardagsrumsbord skulle vi få förra veckan. Har väntat 14 veckor nu…. Skön leveranstid.

Jag tycker responsen på det jag skriver är minst sagt minimal, är det någon som läser?

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fredrik said, on 23 juli, 2008 at 08:36

    Jag läser, dålig på att kommentera bara.

  2. Sandra said, on 23 juli, 2008 at 04:51

    Japp läser varje dag!!!!! 🙂

  3. Liisa said, on 23 juli, 2008 at 05:21

    Sorry, läser då o då men är en sån där tråkmåns som skyndar vidare utan comments. Fy mig…

  4. Filip said, on 23 juli, 2008 at 07:29

    Jag kollar varje dag! Är dålig på comments. jag har börjat kolla efter lägenhet nu, så din blogg ger mycket tips till mig, inredningen och elektroniken mm. Stort tack:)

  5. Chris said, on 27 juli, 2008 at 01:33

    Love that sofa, var är den ifrån?

  6. jlindberg said, on 27 juli, 2008 at 01:55

    Soffan är från Eilersen, modellen heter Tops, kan köpas på tex vålamagasinet i Uppsala..


Kommentera

