https://jlindberg.wordpress.com

Vilken dag…

Posted in Allmänt, Graviditet by jlindberg on 23 juli, 2008

Jag mötte upp Ulrika efter jobbet, 25 grader varmt, solen sken, så vi beslöt oss för att gå hem, på vägen stannade vi till och köpte frapino och gick och satte oss i en park där det finns allmäna solstolar. Så vi slurpade i oss våra frapinos och slappade ett tag i solen.

Efter det tog vi bussen från Gullmarsplan till ica och hämtade dammsugaren vi beställde i måndags. Den funkade klockrent, så nu är bilen ren och relativt damm och smutsfri. Perfekt.

Jag tog mig en titt på 2 av mina widgets idag. De såg ut såhär:

Semestern börjar på fredag klockan 16, då har man härligt soliga dagar framför sig. Perfekt. Det har varit segt att jobba hela sommaren, men om den kommer nu så är det ju perfekt!

Nästa sak är nedräkningen till beräknad förlossning. 20 dagar kvar…. OM den kommer på utsatt dag. Den kan komma imorgon, den kan komma i slutet på augusti… Så det är spännande. Riktigt spännande.

Kvällen har varit lugn, den är det nu för tiden, folk säger att vi ska vila så mycket det går för snart är det för sent. Så Ulrikas syster har åkt hem så tillbaka till rutinerna, Ulrika ligger i soffan och vi kollar först på ett avsnitt CSI och sedan börjar jag titta på:

Ulrika somnar efter ca 20 minuter och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Fick 2 lådor med skivor av Joel, Josefins sambo som jobbar i en skivaffär. Dessa plöjjer jag igenom nu, har hittat ett gäng skivor som verkar lovande. Så det finns att göra… Hörs imorgon! Godnatt

Kommentera

