https://jlindberg.wordpress.com

Skivtips: Devildriver – The last kind words

Posted in Musik by jlindberg on 3 augusti, 2008

Detta är Devildrivers tredje album och tyvärr håller det inte samma kvalite som de två första skivorna. Jag har tipsat om Devildriver innan, men de är sjukt duktiga, riktigt tunga och väldigt tekniska. Missförstå mig inte, det är riktigt tung metal men med finess. En låt från denna skiva kan ni lyssna på här:

http://www.youtube.com/watch?v=k4iRGJeYB_M

Gillar ni detta så köp de föregående albumen då de verkligen håller toppklass. För mer information om Devildriver så kan ni läsa här:

http://en.wikipedia.org/wiki/DevilDriver

Så varsågoda, enjoy….

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. erik said, on 3 augusti, 2008 at 08:43

    Trevlig blogg, har följt den nu ett tag. Jag hittade åt den från minhembio.com så jag fastnade för den och läser dagligen.
    Devildriver tycker jag är rätt bra ändå,
    Gillar du metal musik tycker jag verkligen att du ska kolla upp: Protest the hero ett band från kanada, mina favoriter tätt följt av slipknot!


Kommentera

