https://jlindberg.wordpress.com

Första dagen då vi var tvungna att passa en tid med Juni…

Posted in Vår dotter by jlindberg on 15 augusti, 2008

Idag var det kontroll på BB klockan 10:30 så vi tänkte att vi skulle gå upp tidigt så vi inte kommer för sent. Vi ställde klockan på 8 vilket inte är så tidigt, men när man somnade vid 7 så blir det lite tungt, framförallt för Ulrika, det var hon som var vaken inatt, jag fick sova ganska bra.

Precis när vi skulle åka klockan 10 så blev Juni hungrig så vi fick stanna och amma. Efter det så stressade vi lite för att komma iväg. Vad tror ni händer då? Jo, de har ställt en byggkran mitt på vägen där bilarna åker för att komma ut från vårt område… Efter 10 min flyttade den sig och då hann vi iväg och kom fram i tid, 5 min marginal 🙂

De tog blodprov vilket inte var så kul, men det gick bra och allt såg bra ut. Vi får besked om något skulle vara konstigt men det tror de inte. Efter det åkte vi iväg till sumpan och hälsade på Josefin, det var skönt att komma ut lite för första gången sen i söndags…

Jag kollade igenom lite av filmerna från BB, och här kommer en som jag tyckte var lite rolig, första hickan. Hon har hickat väldigt mycket inne i magen, och nu kommer det även utanför:

Jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliten, det är youtube som försämrar orginalet, och jag vet inte hur man fixar det på något annat sätt…

När vi kom hem så kollade vi posten, och där hade vi fått ett paket som vi aldrig sett förut, det var en liten kartong som var till mig och Ulrika så vi öppnade den. I den låg ett jättefint kort, och ett paket, paketet var jätte fint och i paketet låg det en riktigt fin body till Juni:

Det var från Daniel och Carro nere i skåne. På texten står det ”Efter regn kommer solsken” JÄTTEMYCKET TACK! Vi blev så rörda att vi nästan grät här hemma 🙂 Vi är lite känsliga just nu…

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Josefin said, on 15 augusti, 2008 at 05:15

    Filmen funkar inte längre säger den när man trycker på play!

  2. Kusin said, on 15 augusti, 2008 at 07:49

    Jodå!

  3. Karl said, on 15 augusti, 2008 at 09:40

    Skönt att se att det inte blev som i alienfilmerna , denna varelse är mycket sötare. Vill fortfarande se mer mode i bloggen , nu när du har barn kan det ju bli barnmode också.


Kommentera

