https://jlindberg.wordpress.com

Mamma/farmor på besök

Posted in Vår dotter by jlindberg on 28 augusti, 2008

Det var visst ett tag sedan jag skrev nu, dagarna går så fort så man hinner inte med så mycket.. Jag är väldigt imponerad över mina kollegor som har fått tvillingar… Ojojoj, som om inte en vore nog.. Det är ganska mycket jobb och väldigt påfrestande när hon inte slutar skrika, men hon är väldigt snäll, hon skriker inte speciellt mycket så det är riktigt skönt. Inatt och igår natt har vi iallafall fått sova lite, Juni har somnat tillsammans med mamma och sen kommit in till oss när hon har varit hungrig, så idag på morgonen hade hon somnat vid mig, och det är väldigt härligt att vakna upp till detta:

Idag var vi på BVC, barnavårdcentralen tror jag det står för.. Så vi vägde och mätte, hon har gått upp till 4385g och växt 2cm till 54, och det märks… Hon känns ganska mycket större faktiskt…

Nu ska vi äta middag, jag skriver mer senare… Ha det bra!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. :.sara said, on 28 augusti, 2008 at 06:24

    Fantastiskt fin bild! För att bli lite tråkig.. vad är det för objektiv och ISO, slutartid och bländare… 😉


Kommentera

