https://jlindberg.wordpress.com

Första dagen på jobbet efter semester och pappaledigt

Posted in Allmänt, Vår dotter by jlindberg on 15 september, 2008

Det var inte så farligt som jag trodde förra veckan, att börja jobba igen efter så lång ledighet. Förra veckan låg jag och faktiskt hade rätt rejäl ångest, kunde inte somna och låg och tänkte på kunder, vad som behövs göras till julen osv.. Men igår kväll läste jag min 930 sidor låna bok och blev riktigt trött, somnade väl runt 1 eller nåt.. Det gick lätt att komma upp, in i duschen, fixa sig, åka till jobbet.

Jag gick igenom runt 400 mail idag, ringde lite kunder och det var riktigt trevligt, skönt att komma ur ledighets-koman och faktiskt bli lite pigg framåt lunch..

Jag kan erkänna att jag kollade nog 10 gånger på min mobil som har Juni som bakgrund… Här kommer en bild på henne från förra veckan:

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kusin said, on 16 september, 2008 at 07:18

    Sådärja!
    Precis som alla andra säger som har knodd att de längtar hem från jobbet hela tiden.

    Jag är på sidan 124, var är du?

  2. Liisa said, on 16 september, 2008 at 01:56

    Underbar bild, du vet att du måste komma o fota vår lilla krabat när den gäst färdigt va?

  3. :.sara said, on 16 september, 2008 at 03:57

    Oh my, vilken underbar slacker bild! 🙂

  4. Carro said, on 16 september, 2008 at 04:41

    Så söt och fundersam liten dam 🙂
    Jag kom o tänka på att ni hade en mysig taklampa i ert sovrum, om jag inte minns fel? 🙂
    Var hittar man den?

  5. Pappa said, on 17 september, 2008 at 06:02

    Vad fin hon är lilla Juni, vi måste snart åka upp till er igen:-)


Kommentera

