https://jlindberg.wordpress.com

The killers släpper nytt!

Posted in Musik by jlindberg on 30 september, 2008

Det kanske inte är någon nyhet, men ett av mina favoritband är The Killers. De har släppt 2 riktigt bra skivor förrut och en skiva som heter Sawdust, denna var en samling av B-sidor, covers m.m. Tyvärr höll den inte samma klas som de två första. Nu släpper de iallafall en ny i November som heter Day & Age. Denna ser jag fram emot riktigt mycket.

Nya singlen som är ute nu heter human. Jag vet inte vad jag tycker om den än, men jag gillar den. Den kommer att växa. Ni kan köpa den på itunes store.

Kommentera

