https://jlindberg.wordpress.com

Dave Matthews and Tim Reynolds: Live at Radio City (Blu-ray)

Posted in Film, Musik by jlindberg on 2 oktober, 2008

Denna inspelning är riktigt bra. Jag har hittils bara hört cd utgåvan av denna och såg att den fanns på blueray. Jag bara var tvungen att beställa den. Tyvärr har jag ingen regionsfri blueray spelare och denna finns bara på region1/Usa. Som tur är har min kusin en blueray brännare och kan därmed kopiera skivan och ta bort regionen så den går att titta på här hemma. Jag har tipsat om skivan innan, men kan lägga in ett gott ord för den igen. Speciellt låt 5 och 6 är riktigt bra. Några bilder från konserten:

Sammanfattning från Bluray high-def digest:

The Movie Itself
HD Video Quality 5 out of 5
HD Audio Quality 5 out of 5
Kommentera

