https://jlindberg.wordpress.com

Lite gott och blandat

Posted in Allmänt, Elektronik, Mode, Prylar, Vår dotter by jlindberg on 27 oktober, 2008

Måndag… Jag hade riktigt svårt att somna inatt. Jag låg och vände och vred på mig i någon timma. Kollade inte på klockan för då får jag bara ångest och ännu svårare för att somna. Så jag låg och tänkte på olika saker och somnade till slut. När jag vaknade så rann näsan, jag nös och var allmänt yr i skallen. In i duschen 10 min sen var jag lite piggare. Tyvärr lika krasslig men det gick över efter lunch då jag drack två treo.

Idag hittade jag ett riktigt snyggt headseat på nätet. Jag är inget fan av headset men kolla in detta:

Otroligt snyggt måste jag säga. Det har massa coola funktioner, som tex den grå knappen, den känner av hur mycket man rör munnen och justerar mikrofonen därefter. Sen massa annat kul. Den tar vi, sa polisen…

När jag skulle hämta posten idag så kände jag att det luktade riktigt gott i trapphuset, någon bryggde kaffe, och eftersom jag försöker låta bli Latten på jobbet så blev jag riktigt sugen. När jag öppnade min post så slogs jag av en enorm kaffedoft. Då kände jag att det var mina nyrostade bönor som anlänt i ett paket, och det luktade i hela trapphuset:

Härligt!

Och för att avsluta dagens inlägg så postar jag en bild på Juni i sin nya fleecebody:

Nu ska vi äta middag och sen slappa framför tvn. Ha det bra allihopa!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kusin said, on 28 oktober, 2008 at 07:49

    129usd kostar det där headsetet.
    vad kostar det här hemma?


Kommentera

