https://jlindberg.wordpress.com

Skivtips

Posted in Allmänt, Musik by jlindberg on 28 oktober, 2008

OK, vi börjar med ett skivtips. Jag lyssande på denna skiva av en slump:

Jag är riktigt förvånad, jag hade ingen som helst aning om hur skivan skulle låta, men detta är riktigt bra… Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men musiken är väldigt lugn, nästan melankolisk, vacker och svävande. David Bowie är med och körar på en låt, producenten Dave Sitek (TV on the Radio) gör ett bra jobb och jag måste säga att efter första lyssningen så är detta riktigt lovande… Jag ska försöka att inte glömma att lyssna på denna skiva. Så ett tips, testa att lyssna, jag tror inte du kommer att bli besviken.

Ulrika hade bakat muffins och lagat middag idag när jag kom hem efter jobbet. Det gifta livet är underbart 😉

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fredrik said, on 29 oktober, 2008 at 08:15

    Vad jobbar du med Joakim? och har du studerat innan? 🙂


Kommentera

