https://jlindberg.wordpress.com

Gott och blandat

Posted in Musik, Prylar, Vår dotter by jlindberg on 29 oktober, 2008

Idag har vi besök av Ulrikas småsystrar. Hon har 3 syskon, en stora syster och 2 små systrar. De älskar tv spel. Jag har skrivit om dom förr och visat bild, så här kommer en favorit i repris, det har dock tillkommit en liten tjej:

Som ni ser så spelas det på dödligt allvar. Här spelar de Soul calibur 4 och gillar det alldeles för mycket 🙂

Idag fick jag hem lite saker som jag har köpt hem till iphonen, så nu är jag redo, det blev:

Monster cable isonitalk, med detta tillbehör så kan du använda dina egna hörlurar och denna mic så har du ett riktigt bra headset. Perfekt när man går med barnvagnen och pratar i telefon. Sen köpte jag även ett ZAGG invisible shield som ska skydda telefonen från repor och fläckar. Jag använde ett sådant till min ipod touch och med det så behålls den i perfekt skick. Riktigt billig försäkring.

Sen ett skivtips till:

Cradle of filth – Godspeed on the devil´s thunder

Säga vad man vill om Cradle of filth men jag har lyssnat på dom då och då sedan de började och det är väldigt många år sedan, sent 90 tal tror jag. Denna skiva hade jag helt missat, så man kan väl säga att jag inte har järnkoll längre.. Hur som helst, de låter som de brukar och är du sugen på lite tung skrikande metal så är det bara att köpa. Den finns i 2 utgåvor, en enkel disk och en dubbel limited. Klart du ska ha dubbeln!

Kommentera

