https://jlindberg.wordpress.com

Juni har blivit hiphopare….

Posted in Mode, Vår dotter by jlindberg on 17 december, 2008

Häromdagen fick Juni lyssna på lite hiphop för första gången. Titta på filmen så får ni se hur hon röjjer loss. Men detta var första och sista gången. Sen blir det ingen mer hiphop för hennes del! 😉

Igår impulsshoppade jag, jag kunde inte hålla mig. Jag hittade dessa bågar från Dior Homme:

get_imageVi får hoppas att de passar bara… De ska ha samma mått som de Dior jag använder idag så de borde sitta bra. Om inte så finns de på blocket inom en snar framtid…. Har velat ha ett par svarta bågar ett tag men inte hittat några fina. Så dessa kommer bli grymma!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. vision said, on 17 december, 2008 at 11:25

    snögga brillor

  2. Liisa said, on 18 december, 2008 at 09:29

    Det där var grejjer hon diggade, klart hon ska få lyssna på mer hiphop! Det ska jag se till 😉 Det var alledes för länge sen jag träffa den där busen, vi får styra upp nått nu under julen även om schemat börjar spricka i kanterna. Kram

  3. Pappa Helge said, on 18 december, 2008 at 04:40

    Kul, hon verkade digga riktigt mycket,
    Vad var det för band, rätt bra låt faktiskt (trodde inte jag skulle fråga detta)


Kommentera

