https://jlindberg.wordpress.com

Snygga smycken

Posted in Mode by jlindberg on 6 januari, 2009

Jag har inte använt halsband sedan min vegan period för rätt många år sedan, då köpte jag halsband på Govindas där de sålde trä halsband. Av någon anledning så har jag aldrig gillat det sedan dess.. Hur som helst så har jag sakta men säkert fått upp ögonen för att eventuellt köpa mig ett silver halsband. Så jag har börjat titta lite smått på utbuden som finns, och märkt att, nej det finns inte så stort utbud. Men på David & Martin har jag iallafall hittat 2 snygga halsband i silver:

circle-necklace-triplejpgcircle-necklace-singlejpg1

Nu går jag och lägger mig… Avslutar med ett foto på mig och Juni:

joakimjuni

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. vision said, on 6 januari, 2009 at 04:00

    gillade du dom jag länka till i inlägget där jag snodde din bild? 😐

    • jlindberg said, on 6 januari, 2009 at 04:59

      Jo det där halsbandet gillar jag, men de går för 200$ vilket måste ses som lite i högsta laget…


Kommentera

