https://jlindberg.wordpress.com

Dagens skivtips: Minty fresh beats – Jaydiohead

Posted in Musik by jlindberg on 10 januari, 2009

jaydiohead_cover

http://jaydiohead.com/

Lite historia, jag var inne på Urban outfitters för några dagar sedan, när vi gick omkring där så reagerade jag över att de körde en låt som jag kände igen, till slut kom jag på att det var en mix av någon hiphopare, det lät som Jay-Z och Radiohead, så idag har jag letat och hittade till slut denna sida. Vad jag har förstått så är det någon kille/tjej som har mixat Jay-z och Radiohead låtar som de kallar för Jaydiohead……. Hur som helst så kan man ladda ner albumet gratis på deras hemsida som jag länkar till ovan. Detta är faktiskt riktigt bra.. Ladda ner och lyssna själva, jag tipsar om låtarna No Karma och Dirt of your android. Riktigt bra… Vad tyckte ni?

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa said, on 11 januari, 2009 at 07:11

    Kul med nya versioner av Radioheadlåtar, blir dock för mycket med en hel skiva i ungefär samma stil,
    Men helt ok.


Kommentera

