https://jlindberg.wordpress.com

Lite gott och blandat

Posted in Allmänt, Vår dotter by jlindberg on 17 januari, 2009

Veckorna går otroligt snabbt. På söndagen så hinner man knappt tänka så är det helg igen. Denna vecka gick jag iallafall och åt på min favorit sushi restaurang Samba sushi:

img_0138

De senaste gångerna har jag tagit min nya favorit lax/färskost rullar, de är riktigt fina, lite grillad lax på toppen med deras egna specialsås. Mums. Perfekt lunch! Väl värt sina 100:-

Igår på eftermiddagen så sprang jag ner till Slussen cafet och köpte min första semla. Det var jag och några kollegor som tog årets första semla. De var faktiskt otroligt goda…

img_0140

Idag har jag och Juni varit själva. Ulrika har jobbat igen så vi har promenerat, gått i butiker och fikat. Jag träffade min kompis Markus och vi gick till chokladfabriken och tog en kaffe och lite choklad. Tyvärr är det inte riktigt barn anpassat där så vi blev inte kvar så länge.. Juni var lite uttråkad, då jag inte hade lekt med henne så mycket. Vi mellanlandade för övrigt på Ulrikas jobb så Juni fick äta lite lunch. Efter det så slappade vi där en stund då vi väntade på Markus, såhär kul tyckte Juni det var:

img_0141

Bilderna är från min iphone, därav kvaliten… Nu ska jag och Juni slappa lite och bli lite varma efter denna kalla dag utomhus… brr

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. vision said, on 17 januari, 2009 at 05:51

    sushin är ingenting mot mina senaste bilder.


Kommentera

