https://jlindberg.wordpress.com

4dagars arbetsvecka!!

Posted in Allmänt, Vår dotter by jlindberg on 4 februari, 2009

Denna vecka börjar min pappaledighet. Nu är jag ledig varje fredag fram till slutet på året. Så torsdag är nya fredag för mig! Underbart. Hoppas jag 🙂

Idag åt jag lunch på kolgrillen på söder. Jag har en ny favorit där:

img_0215

Grillad kycklingfile med bulgur, grillad paprika, rödkol m.m. 69:-, som hittat!

Tog en riktigt gullig bild på gubben i vår familj…… Bilden talar för sig själv:

20090205

Nu ska vi gå och kolla på film, Half Nelson.. Har inte så mycket att skriva om idag..

Det vore kul med lite kommentarer ibland, ni är ändå runt 200 personer per dag som läser och tittar här 🙂

13 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. vision said, on 4 februari, 2009 at 09:05

    wtf? 200 personer om dagen? är du säker…? 😀

    • jlindberg said, on 4 februari, 2009 at 10:15

      Jag överdrev lite, inte 200 om dagen, men mellan 150 – 200 om dagen… Enligt statistiken iallafall 🙂

  2. Pappa said, on 4 februari, 2009 at 09:35

    Jag trodde lille gubben var du:-)
    Va go hon är nu lilla Juni, hon växer för varje vecka så snart måste vi få träffa er igen!!

    Får testa kolgrillen nästa gång vi kommer upp, kul med nya bra matställen.

  3. Tina said, on 4 februari, 2009 at 11:16

    Har följt bloggen sedan första gången jag råka trilla in, det är väl dags att skriva en liten kommentar nu 🙂 Jag gillar den starkt! Hur gick det med tatueringen? Keep up the good work 🙂

    • jlindberg said, on 5 februari, 2009 at 07:47

      Vad roligt! Tack 🙂
      Det gick bra, men vi ändrade lite så jag hann bara göra konturerna.. Nästa sittning blir i mars och då blir det 4 timmar till.. ouch

  4. Jenny said, on 4 februari, 2009 at 11:19

    Då kommer vi ju aldrig att ses… =(
    Jag e ju nästan bara inne på fredagarna…

    • jlindberg said, on 5 februari, 2009 at 07:45

      Då blir det svårt, nästa månad är jag hemma torsdagar, månaden efter ons-tors-fre så du får komma förbi och säga hej någon gång, inte så långt mellan husen ju

  5. Bananen said, on 5 februari, 2009 at 10:11

    Nu får du jobba 100% på 80% av tiden till 80% av lönen 😉
    Men det är mysigt att vara ledig med barn!

    /n

    • jlindberg said, on 5 februari, 2009 at 10:50

      Jobbet betalar 10% så det blir 90% av lönen… 100%? Aldrig! 😉

  6. Matilda said, on 5 februari, 2009 at 02:45

    Låter som härliga arbetsveckor! 4 dagar! Får man fråga vad du jobbar med för något? 🙂

  7. Angelica said, on 5 februari, 2009 at 10:17

    Naaaaw så söt unge! 🙂

  8. Tina said, on 19 februari, 2009 at 11:26

    🙂 Såg bilderna på den, riktigt fin! Blir det färg eller gråskala i slutändan? Måste även säga att eran dotter är underbart gullig!

    • jlindberg said, on 20 februari, 2009 at 10:01

      Det blir svart/vitt, hela andra armen är ju full av färg så det blir snyggt med lite kontraster. Juni är så gullig, men det tycker nog alla föräldrar att sina barn är… 🙂


Kommentera

