https://jlindberg.wordpress.com

Får det lov att vara en espresso?

Posted in Allmänt, Elektronik, Inredning by jlindberg on 20 februari, 2009

Vill och är verkligen i behov av en espresso maskin. Men tydligen så tar det lååång tid för mig att köpa en. De är ju inte gratis och det är svårt att motivera när Ulrika helst dricker bryggkaffe.. Här är iallafall några i den lägre prisklassen som verkar lovande:

100-120_rancilio_silvia_largeRancilio Silvia Espresso

100-904_ascaso_dream_svart_large

Ascaso Dream

100-417_gaggia_baby_svart_largeGaggia Baby

Ni ser ju att det fattas en maskin:

11

Har ni några andra maskiner att tipsa om?

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on 21 februari, 2009 at 07:37

    Jag har Gaggia Coffee Deluxe, den kan jag verkligen rekommendera…

  2. vision said, on 21 februari, 2009 at 11:53

    du kan få byta något mot min? jag har en såndär kombopryl med både vanlig & espresso i samma. fick den av morsan har aldrig använt den 🙂


Kommentera

