https://jlindberg.wordpress.com

Körkortet

Posted in Allmänt by jlindberg on 26 mars, 2009

Jag håller ju på med körkortet. I helgen som var så körde jag från Sthlm till Vetlanda, 40 mil totalt, blev riktigt seg efter det men jag lärde mig grymt mycket. Syrran dokumenterade:

taxidriverKolla in koncentrationen!

Vore kul att få körkortet snart så man kan köra runt lite… Men den dagen kommer… Vet bara inte när.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helén said, on 26 mars, 2009 at 03:39

    Du passar in perfekt i rollen som förare:) kramis!

  2. Pappa said, on 28 mars, 2009 at 11:58

    Du ser ut som värsta yuppien, Audi, märkesbrillor, vit skjorta o kavaj, frän frissa!
    Bra att du kunde övningsköra så mycket, ger nyttig erfarenhet.
    Det är bara att övningsköra hit till Vetlanda snart igen:-)

  3. Carro said, on 31 mars, 2009 at 01:57

    Oj oj oj! Jag är imponerad! Det blir nog så som jag sa till dig, jag satsar på ta körkort innan jag fyller 30 år, haha! Jag har nog inte ens kört en mil sammanlagt 😉 Har du någon uppkörningstid än? Heja heja! kram!

  4. Bananen said, on 2 april, 2009 at 10:34

    Ungerfär 23 minuter efter att du fått ditt körkort, kommer du sluta hålla ratten ”10 över 10” :-).


Kommentera

