https://jlindberg.wordpress.com

Våren är här!

Posted in Allmänt, Film, Vår dotter by jlindberg on 12 april, 2009

Idag övningskörde jag och familjen i stan och lite överallt på vägen till Aspudden, vi stannade även till på Essingen, trevligt. När vi var framme i Aspudden så hade precis Juni somnat, och självklart vaknade hon när vi tog ur henne ur bilen. När vi kom fram till Giorgio och Helena så ville inte Juni sova så hon tjurade hela eftermiddagen. Men Giorgio älskar ju barn så han lyckades med en undermanöver:

img_0361-copy

Juni massakerade blommorna så det finns inte en enda blomma i Aspudden just nu.

Jag och Giorgio bestämde att vi ska gå på bio. Vi gör det ibland och av någon konstig anledning så har det bara blivit ”serie” filmer, som X-men, Superman osv… Kanske för att Giorgio gillar sånt och jag hakar på… Imorgon ska vi iallafall gå och se:

904l

Får se om den är något att ha. Nästan 3 timmar är den och har tydligen en ganska tung story, så vi får se.. Förhoppningsvis är den bra. Den har iallafall mycket effekter och är snygg grafiskt, så det är värt det då. Om jag inte minns helt fel så är det han som gjorde 300 som har gjort denna.

Kom på det nu när jag kollade igenom mina iphone bilder, när vi var hos syrran och Joel så försökte Juni krypa för första gången så jag fick det på bild:

img_0358

Riktig action!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa o Anneli said, on 13 april, 2009 at 05:41

    Ett stort steg i Junis liv!!
    Snart ställer hon sig upp om hon kan hålla i något:-)


Kommentera

