https://jlindberg.wordpress.com

Vilket väder! Träffa vänner och shopping

Posted in Allmänt, Mode, Vår dotter by jlindberg on 25 april, 2009

Idag gick vi upp tidigt, Jag skulle möta Markus på söder runt 10, och med tanke på hur mycket saker man behöver göra innan man går ut nu när man har barn så blev det lite stressigt. Men allt gick bra, jag var där i tid, som jag sa, innan 11. Kom på på vägen att jag såklart glömde Junis vattenflaska. Som tur är dricker hon ur glas så det gick bra ändå.

Jag träffade Markus och hans flickvän Linda och vi fikade på Svart kaffe. Mycket trevligt måste jag säga! Kul att träffa Linda också som man hört så mycket om de senaste åren (nästan va?). Runt halv ett så skulle Markus hem till Hässleholm så jag gick runt stan i solen och tog det lugnt medan Juni sov. Efter en stund mötte jag upp Ulrika och vi gick till Sneakers and stuff och köpte ett par Converse till Juni. Hennes första:

juni

juni2

Hon gillade de rosa mest så vi köpte dom. Tyckte de var riktigt gulliga på henne faktiskt. Till mig som ska vara ledig snart köpte jag ett par nya adidas byxor:

103872009122411119587150

Har letat länge efter ett par i rätt storlek men inte lyckats. Alla har varit för stora… Så efter lite meck så kom vi fram till att ett par 36 or för tjejer var min storlek. Haha…. Men skit samma, dessa passar och är riktigt sköna och det är ju huvudsaken.

Ulrika mår rätt kass så hon ligger och vilar. När hon vaknat så ska vi åka till affären och köpa middag till morgondagen då vi får fullt hus.

Sen ikväll blir det Robinson! Och kanske Rocky som går direkt efter. 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa o Anneli said, on 26 april, 2009 at 05:39

    Så skönt att se Juni så pigg igen! Cool liten tjej, o vad stor hon har blivit på bara en månad sen vi sågs senast.

  2. Anna said, on 26 april, 2009 at 09:10

    helt underbart sött! =)


Kommentera

