https://jlindberg.wordpress.com

Jag är kändis!

Posted in Allmänt, Vår dotter by jlindberg on 5 maj, 2009

…eller, föresten nu när jag tänker på det så är jag inte det. Jag såg på morgonsoffan idag på tv, då handlade det om bloggar. Tänker inte gå in på vad det handlade om, men en rolig grej var att i ett av klippen så filmade de massa blogg adresser, och där kom min blogg adress upp, inte till denna nya, utan min förra som låg på ett annat blogg-hotell. Det var nog å andra sidan bara jag som hann att läsa det.

Nu sover Juni, hon har börjat bli rätt gnällig mellan 8-9 så frågan är om man inte ska börja lägga henne lite tidigare. Fast då lär hon nog vakna tidigare och det är väl det värsta som kan hända 🙂 Nu sover hon till ungefär 9-10:10 så nu får man passa på och fixa lite här hemma.

Idag ska jag förbi fafnir tatueringsstudio och titta på när Liisa blir plågad. Hon gör hela sin överarm igår och idag. Jag tänkte gå förbi med Juni och boka upp tider så jag blir färdig med 2 projekt i år. Vi får se vad det blir för tider, men det blir iallafall efter sommaren. Rätt skönt, för att vara ny tatuerad på sommaren är ingen hit.

Juni börjar få riktigt mycket spring i benen nu. Det kanske börjar bli dags för lite speciallösningar. Hittade denna klassiska bild idag:

p1290017_1209917231_928653

Jag kanske ska montera upp ett staket här hemma? Nej än så länge är det ingen fara, hon tycker mina prylar är rätt tråkiga. Det jag däremot borde sätta staket runt är mina cd skivor och våra blommor……

Kommentera

