https://jlindberg.wordpress.com

Dagen…

Posted in Allmänt by jlindberg on 6 maj, 2009

Idag kom syster hit för hon skulle vara barnvakt, på riktigt för första gången. Från 11-18 ungefär, för jag skulle tatuera mig. Det gick som tur var jättebra och Juni var jättesnäll. Skönt. Då kommer hon vilja sitta igen 🙂

Själv satt jag och blev plågad mellan 13-17:30, hade hoppats att rosorna skulle bli klara, men inte heller denna gång. Men nu är 6 av 9 gjorda så nästa gång blir jag klar med det mesta. Sen efter det så tar vi en sista sittning och putsar upp allt som blivit fult under läkningen. Puh…. Vi trodde det skulle ta 1 dag, nu slutar det på 5… Totalt har jag suttit 13 timmar nu, och lär sitta kanske 5 nästa gång och 5 efter det… Men, vill man vara fin…

tattoo1

2 på utsidan och 1 på insidan:

tattoo2Blodigt och härligt. Ska bli skönt att ta bort plasten imorgon när jag vaknar.

Det var en kille på tatuerings studion som skulle göra en text. Efter några minuter behövde han gå och titta på det som gjorts, då svimmar han och landar mitt på golvet… Rätt konstig syn faktiskt. Så jag gav han ett glas vatten när han vaknade. Det behövde han.

Idag lyxar vi till det rejält. Käkar finmiddag:

20090506-img_7288

Nu ska vi lägga Juni, detta var allt för idag… Skriver igen när jag har något vettigt att komma med 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. ofaj said, on 9 maj, 2009 at 11:33

    your tatoos are very pretty but they look awfully painful!

    xoxo

    • jlindberg said, on 9 maj, 2009 at 02:54

      Thank you! I promise you, they hurt like hell. And hell again.


Kommentera

