https://jlindberg.wordpress.com

Foton-på-Juni-varning

Posted in Vår dotter by jlindberg on 6 maj, 2009

Nu när man är pappaledig så får man användning för kameran. Som tur är har jag en blivande modell hemma som gärna skrattar framför kameran. Jag har mååånga bra bilder. Men eftersom ni inte ska bli trötta och matta på alla bilder jag lägger upp så får ni bara dessa:

20090506-img_7263

20090506-img_7220

20090506-img_7232

Och avslutningen blir en bild efter lunch:

junikladdig

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 6 maj, 2009 at 07:43

    Haha åh vilken poserbild den sista var!

  2. Liisa said, on 6 maj, 2009 at 08:30

    du måste ta lite bilder på lillaLo snart! Jag ska bara gå en kurs i hur man tar det lugnt under mammaledigheten först så jag får tid att komma över till er. =)

  3. oscar said, on 6 maj, 2009 at 12:36

    ”hehehe, nu har jag kletat ner lagom mycket för att göra pappa extra glad” 😉


Kommentera

