https://jlindberg.wordpress.com

Nytt inköp: PCR-300

Posted in Elektronik, Musik, Prylar by jlindberg on 28 maj, 2009

Idag har jag fyndat. Jag är helt fast i garageband/Reason nu och har insett att jag måste ha en klaviatur för att kunna använda dessa program. Så idag skaffade jag en Edirol PCR-300:

20090529-IMG_7670

20090529-IMG_7691

20090529-IMG_7695

Den är faktiskt rätt stor. Datorn är en 24″ skärm, så då förstår ni hur stor den är… Och jag som skulle skaffa en liten… Jaja, denna är grym. För tillfället så kan jag inte programmen men börjar sakta lära mig Reason, eftersom jag har en demo version så lägger den av efter 20 min så just nu kan ni inte få höra något alster. Men det kommer. Så håll ut! 🙂

Imorgon ska familjen flyga till Ystad, min mamma och hennes man bor där så vi ska hälsa på och gå på 50 års fest. Kommer att bli jättekul! Ska bli intressant att se hur det går att flyga med Juni, denna resa är ju bara en timma, så vi får se hur det blir *12 sen då eftersom Thailandsresan tar 12 timmar… Det blir nog bra. Så nu blir det packning och sen ska jag mecka lite. Så vi hörs efter helgen!

Kommentera

