https://jlindberg.wordpress.com

Dagens pannkaka/I-lands problem

Posted in Elektronik by jlindberg on 3 juni, 2009

Sad Man

Såhär kände jag mig precis. Först var jag glad för att jag var på posten med Juni och hämtade ut min nya kabel till mina Shure e530 hörlurar. Jag har ju haft lite problem med mina lurar. Första paret sprack ju i gummit. Då fick jag ett par nya av Shure. Andra paret, de jag använder nu blev nyligen glapp i kabeln, garantin hade gått ut så den fick jag betala för.

När jag nu kommer hem så ser jag att samma sak har hänt med mina nuvarande lurar. Det vill säga att gummit har spruckit… Jag har mailat Dustinhome om att jag vill reklamera dom, så vi får se vad de svarar. Håll tummarna! Jag återkommer….

Kommentera

