https://jlindberg.wordpress.com

Projekt: Tidsfördriv/fixa racern

Posted in Allmänt, Film, Prylar by jlindberg on 1 juli, 2009

Vilken hetta! Molnigt och kvavt ute idag… Jag och Juni har varit ute och promenerat, och svettats… Men det har varit trevligt, vi har som vanligt varit på upptäcktsfärd på Söder. Vi gick förbi Sportson och beställde detta:

ResampleImg.ashxSkinnet fanns inte i lager men det kommer om några dagar. Så ikväll medans Juni höll på och somna så har jag fixat lite på cykeln. Putsat, skruvat loss lite prylar, ställt in lite, putsat mer osv… Men det är roligt! Jag är oljig nu… Har inget medel att ta bort det med… Well, någon gång ska man väl vara manlig…

Såhär ser bettan ut nu:

fixad

2 dagars arbete har faktiskt gett lite resultat. Nu behövs det lite prylar, pump, verktyg, hjälm och lite annat. Men det blir i framtiden.. Pumpen börjar dock kännas rätt viktig.. En fråga jag ställer mig själv är om den ska lackas om, jag tänker vit… Det kan bli snyggt. Men blir nog dyrt, så vi börjar med rött tills vidare… Nu kommer Ulrika med pizza, vi ska kolla True Blood och Weeds…

Imorgon ska jag och Ulrika på bio:

Kommentera

