https://jlindberg.wordpress.com

Jag har gått den analoga vägen… Igen….

Posted in Elektronik, Musik, Prylar by jlindberg on 7 juli, 2009

Snubbla över en analog skivspelare idag, en Rega P1 tillsammans med ett Rega riaa steg. Har lyssnat igenom 2 skivor än så länge och det låter ju så bra… Man kan komma en lång bit med lite pengar nu för tiden. Köpte även två skivor en Radiohead – Hail to the thief 2×12″ 180g och en grupp jag aldrig hört som Joel rekommenderade, CSS tror jag de hette. Påminner lite om en skruvad Ladytron. Här kommer lite foton. Enjoy:

rega1

rega3

regaradiohead

Nästa gång jag är hos pappa så ska jag hämta hem mina vinylskivor. Och även hans godbitar…… 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kusin said, on 7 juli, 2009 at 08:48

    Man ser tydligt hur pass Junisäker den där är!

    Helge:
    Hur länge tror du det dröjer innan Joakim står på balkongen och inte kommer in?

  2. Helén said, on 8 juli, 2009 at 07:22

    Står utelåst på balkongen, iklädd gummistövlar och shorts:)


Kommentera

