https://jlindberg.wordpress.com

Äntligen! Körkort!

Posted in Allmänt by jlindberg on 6 augusti, 2009

license

Känns riktigt skönt, har haft det en vecka snart, men fick kortet först igår… Började övningsköra när jag var 16, men sen flyttade jag till Stockholm, här finns ju tunnelbana, så det har aldrig blivit av, så nu 12 år senare tog jag det….

Tycker jag ser snäll och hederlig ut. Det tyckte tjejen i kassan också när jag tog det.. Så efter mycket slit så har jag nu tagit det, på provet fick jag 62/65 och uppkörningen klarade jag utan anmärkningar. Härligt!

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kusin said, on 6 augusti, 2009 at 07:31

    Vad gullig du blev!
    Jag ser ut som en drogad uteliggare med svår mensvärk på mitt nya…

  2. Helén said, on 6 augusti, 2009 at 07:37

    JOAKIM DU ÄR BÄST!!
    Jag är såå stolt över dig.
    Kram mamma:)

  3. Josefin said, on 6 augusti, 2009 at 02:47

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS IGEN!!!! Jag är så himla glad för din skull!
    Nu kan vi göra roadtrips ut till ladan på ekerö nästan varenda helg! 😉

  4. oscar said, on 6 augusti, 2009 at 03:03

    Grattis! 🙂 Samma resultat som jag fick. Som då 18 (nu 19) och ta körkort kan vara den största frihetskänslan som finns. Underbart. Men herregud säger jag, passa dig så du inte blir lika slöa så som vi blev. Cykelavstånd till allting (max 15 min cykelresa) å man tar ändå bilen bara för att den just finns tillgänglig.

  5. oscar said, on 6 augusti, 2009 at 03:05

    Grattis! 🙂 Samma resultat som jag fick. Som då 18 (nu 19) och ta körkort kan vara den största frihetskänslan som finns. Underbart. Men herregud säger jag, passa dig så du inte blir lika slöa så som vi blev. Cykelavstånd till allting (max 15 min cykelresa) å man tar ändå bilen bara för att den just finns tillgänglig. be careful

  6. Pappa o Anneli said, on 6 augusti, 2009 at 04:03

    Än en gång stort grattis!
    Du lurade oss verkligen, och gissa om vi blev överraskade när du stod på garageuppfarten och tutade i lördags.

    Nu kan du o Juni ut o cruisa lite på Djurgården och på Sveavägen!!

  7. Sandy said, on 7 augusti, 2009 at 07:57

    GRATTIIIIS!!

  8. jlindberg said, on 7 augusti, 2009 at 11:14

    Tack alla!
    Det är pinsamt att dra på det såhär länge, men jag är stolt nu iallafall, känner mig helt plötsligt vuxen över en minut….. 🙂

  9. Caroline said, on 7 augusti, 2009 at 12:23

    Vilken prestation! 🙂 Jätte grattis! Jag tar tag i mitt också, har ju tre år på mig 😉

  10. Bananen said, on 12 augusti, 2009 at 07:04

    GRATTIS!!!

    Men varför har du suddat ut ditt andranamn? Alla heter vi nåt fånigt i andranamn. 🙂

    /n


Kommentera

