https://jlindberg.wordpress.com

Snow Leopard

Posted in Allmänt, Elektronik by jlindberg on 27 augusti, 2009

snow-leopard-boxImorgon släpps Snow Leopard. Jag har förbokat mitt på applestore, vilket visade sig var rätt dumt, den släpps även i butik imorgon. Min skickas som tidigast imorgon, så jag kanske har den någon gång nästa vecka. Visserligen gör inte det något, för då har alla mjukvarutillverkare tid på sig att göra alla olika program kompatibla till jag installerar. Ska även göra lite backuper och sen eventuellt göra en ren installation denna gång. Tycker nog allt att datorn blivit lite seg på senare dagar… Någon mer som köpt denna redan?

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johan Carlsson said, on 27 augusti, 2009 at 07:27

    Vettekatten om det ens är värt de 319 spännen. Vad har de egenlitgen gjort? Gjort det mer användbart för pc-användare. Optimerat minnesbla bla bla… Nja, något raffigare hade jag väntat mig. Fast vafanken, det är klart att jag kommer uppdatera! 🙂

  2. Niklas said, on 27 augusti, 2009 at 07:38

    Fanboys 😉


Kommentera

