https://jlindberg.wordpress.com

tiden, var tog den vägen?

Posted in Mode by jlindberg on 25 september, 2009

Jag undrar verkligen detta, man hinner inte så mycket nu för tiden… Kom precis hem från Köpenhamn, har varit på mässa, riktigt kul!

När jag kom hem så fick jag en present av min kära fru, en halsduk jag tänkt köpa:

zoom

large

Lite ovanliga färger för att vara mig, men jag gillar den jätte mycket! Nu ska vi slappa i soffan, kolla på idol och bli feta….

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Josefin said, on 25 september, 2009 at 09:39

    Superfin!

  2. Helén said, on 26 september, 2009 at 07:33

    Vilken underbar fru du har!
    Glöm inte uppskattning i retur;)

  3. Pappa o Anneli said, on 26 september, 2009 at 03:13

    Hösten är på väg=halsdukväder.
    Snygga färger som säkert passar dig som handsken.

  4. johan andrén said, on 6 oktober, 2009 at 02:51

    finns risk att hon köpte en fifth avenue shoe repair jacka till sig själv va? :=


Kommentera

