https://jlindberg.wordpress.com

Ny inredning…

Posted in Inredning by jlindberg on 11 oktober, 2009

Idag har vi köpt nya köksstolar.. Det blev ett 4 stolar från paret Eames. Tyvärr är det Vitra versionen som ej är i gjuten glasfiber.. Men man kan inte få allt… Vi är iallafall mycket nöjda:

koksstolar

kok2

dali-phillipe-halsman-Salvador-dali

Vi var även på Dali utställningen igår på Moderna museet. Där köpte jag en bricka i present till Ulrika:

Skärmavbild 2009-10-11 kl. 18.56.20Tyckte den var skitsnygg! Gjord av Lisa Bengtsson för Moderna museet.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa o Anneli said, on 11 oktober, 2009 at 06:57

    Hej igen, o tack för senast!
    Så snygga stolar, passar ju perfekt och snyggt att bryta av med lite svart.
    Matchar ju bänkskivorna.

  2. Kusin said, on 11 oktober, 2009 at 08:59

    Känns som om de benen passar golvet/bordet bättre än de i trä?

    • jlindberg said, on 12 oktober, 2009 at 05:19

      Jo jag tror det också faktiskt. Blev bättre än väntat…

  3. Oscar said, on 11 oktober, 2009 at 09:20

    Jag längtar tills jag flyttar hemifrån å får bestämma över mitt eget ställe (i den mån ekonomin tillåter) men ni har en underbar smak/stil. Kan du inte posta en lägenhetsguide över er kåk? Jag vet att du har lagt upp vardagsrummet tidigare med soffan å tvn. Men en översikt hade varit grymt uppskattat 🙂

    Galet snyggt!

    • jlindberg said, on 12 oktober, 2009 at 05:19

      Bara att börja spara, man lever billigt när man bor hemma 🙂 Tack!


Kommentera

