https://jlindberg.wordpress.com

Rick Owens

Posted in Foto, Mode by jlindberg on 9 december, 2009

Jag har blivit torsk på Rick Owens kläder på senare dagar. Inte de extrema kläderna, däremot de lite mer diskreta. Så idag kunde jag inte motstå, så jag köpte:

ett par boots till Ulrika

En T-shirt till mig

Ett par boots till mig

Och en väst till Ulrika…

Så det blev en alldeles för dyr dag… Men det är plagg som håller länge 🙂 Kollade även på ett par finskor till våren:

Lite kontrast mot dagens köp… Loake Buckingham Tan. Fina, eller hur? 🙂

Kan höra här kom jag på, är någon sugen på ett Canon 24-70 2,8L objektiv? Köpt i Sverige. Bra skick:

Hör av er via mail isåfall så får du detaljer….

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. oscar said, on 9 december, 2009 at 09:25

    Snygga köp! 🙂 ge mig en systemkamera först tack haha. hoppas att ni hade en trevlig resa 🙂

  2. johan andrén said, on 10 december, 2009 at 12:17

    vart säljs rick owens i stockholm?

  3. Frank&Rémy said, on 14 december, 2009 at 12:48

    Inga dåliga köp inte! Svårt att inte falla för Rick Owens, hans plagg är snudd på perfekta.

    Äger själv sen tidigare flertalet skor och skinnjackor och måste säga att jag är super nöjd. Underbart material och bra kvalité


Kommentera

