https://jlindberg.wordpress.com

Hjälp!

Posted in Allmänt, Mode by jlindberg on 28 december, 2009

Ok, det blev inga glasögon idag. De hade inte den färgen jag ville ha hemma. Istället provade jag ett par Tom Ford glasögon. Dessa tyckte jag efter en stund, att de satt bättre än de andra. Så nu behöver jag er hjälp!  Jag vet att jag ser ut som en mupp, men det är inte så lätt att fota med iphonen i en spegel som är 20cm bred…. Well here it comes:

Dessa är Bulgari, som jag har skrivit om förr. De jag vill ha är dock tortoise….

Svarta Tom Ford

Bruna Tom Ford

Bruna Tom Ford

De sista hade de precis fått in. De svarta känns som säkra kort, men även de bruna, de känns dock lite mer speciella. Hmm.. Några åsikter? Ulrika tycker bägge är fina vilket inte gör valet lättare…

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa o Anneli said, on 28 december, 2009 at 08:51

    Håller med Ulrika, fast svarta är nog mer tidlösa och passar till det mesta i klädväg.

  2. Helén said, on 29 december, 2009 at 09:06

    Bågarna du valt passar du väldigt bra i. Svart eller brunt? Som alltid är ju brunt snällare mot ansiktet, svart hårdare. Eftersom du haft svarta kan du ju prova bruna denna gången:) Det viktigaste är att DU känner att dom är rätt.
    Jag ska oxå kolla nya bågar och det är minsann inte lätt.

  3. Sara said, on 29 december, 2009 at 09:25

    Bruna Tom Ford! 🙂

  4. Jenny said, on 29 december, 2009 at 07:42

    Njae det är nog inte så aktuellt, speciellt inte för en student med en tom plånbok. Jajemensan jag var/är hemma i Vetlanda 🙂 Men jag måste säga att jag börjar bli lite less på stan, haha 🙂 Hur var det du hade bott i Holsby men flydde? Eller jag kanske fått allt om bakfoten? 🙂

  5. oscar said, on 29 december, 2009 at 08:50

    Båda bågarna är fagra och välsittande. Min röst faller på dem Bruna Tom Ford vilka passar dig bättre än Bulgari-bågarna. Föredrar även bruna framför svarta, då brunt är mer livligt och inte lika stelt.


Kommentera

