https://jlindberg.wordpress.com

Våren börjar nalkas!

Posted in Mode by jlindberg on 19 januari, 2010

Då det inte är -22 längre så måste det ju ses som att våren är på gång… Så man måste såklart vara väl förberedd. Det var ju en enormt stor tryck på min leverans jag inväntade, så här kommer bilder på det jag väntade på:

De kom dessutom i en lyxförpackning med massa tillbehör:

Ett par Loake brogues 🙂

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Helén said, on 19 januari, 2010 at 07:01

    Gud va snygga!!!!!!!!!!!
    Det är väl precis dom vi tittade på, du vet. Mycket bra val:)
    kram från en gammal skoförsäljare

  2. Elina said, on 19 januari, 2010 at 10:19

    Looking good! Du har en sån härlig blogg, fortsätt skiva på så bra som de senaste dagarna, det uppskattas 🙂

    • Joakim said, on 20 januari, 2010 at 08:03

      Tack! Vad kul! Jag såg igår när jag kollade bakåt i tiden att jag bör uppdatera oftare.. Det är inte ok att det kommer upp bilder från Thailand när man klickar bak en sida… Vi var där i november/december ju…

  3. oscar said, on 20 januari, 2010 at 07:35

    Håller med föregående. x2. Vad är det för några byxor du har? Snyggt uppvik!

    • Joakim said, on 20 januari, 2010 at 08:03

      Tack! Det är råa APC petit tror jag att de heter… Stenhårda, men börjar äntligen bli lite ingådda efter 2 veckors användning…

  4. Christian said, on 22 januari, 2010 at 01:44

    helt fantastiskt snygga. Vart har du köpt dom?

    • jlindberg said, on 22 januari, 2010 at 05:51

      De är köpta från Loake i England.. Finns även i Sverige men då får du lägga på en tusing på priset..

  5. Sara/Little Miss Fix It said, on 27 januari, 2010 at 02:26

    Wow! Otroligt snygga skor, man riktigt kan se att det är ett hantverk 🙂


Kommentera

