https://jlindberg.wordpress.com

Nya skor…

Posted in Mode by jlindberg on 22 januari, 2010

Jag är inte ensam om att behöva skor i vår.. Så dessa köpte jag till Juni igår.. Hon blev jätte glad och har haft dem på sig sedan dess….. 🙂

Det blev även ett skärp från FilippaK.. Efter en stunds letan på lagret så hittade de ett i storlek S! Så jag kunde inte hålla mig, jag behövde nämligen ett brunt skärp:

Äntligen helg! Denna vecka har gått otroligt snabbt. Idag på morgonen kände jag att jag blivit förkyld.. Typiskt, jag som hade hoppats på att klara mig.. Men icke… Imorgon blir det 1 års kalas hemma hos Mona. Så jag och Juni ska gå dit klockan 14.

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. oscar said, on 22 januari, 2010 at 04:48

    Otroligt snyggt x2

    • jlindberg said, on 22 januari, 2010 at 05:46

      Observera de slitna svarta CM jeansen! 😉

  2. Josefin said, on 22 januari, 2010 at 04:48

    tuffaste tjejen på hela dagis!

  3. Sofie said, on 22 januari, 2010 at 05:41

    Jättefina skor, men tyvärr måste jag vara lite dryg och påpeka hurvida opraktiskt det är med snörning! Vi hade det på Måns förra vårskor, och de gick upp hela tiden. Ganska så tröttsamt i längden, nu är det kardborreband som gäller 🙂

    • jlindberg said, on 22 januari, 2010 at 05:45

      vi har snörning i alla junis skor så det är lugnt 🙂
      Kardborreband tar hon upp för lätt… Dubbelknut är det enda rätta hehe

  4. Pappa o Anneli said, on 23 januari, 2010 at 05:32

    Vad cool hon är i sina snygga skor och jeans!


Kommentera

