https://jlindberg.wordpress.com

Vilken dag!

Posted in Allmänt, Mode, Prylar by jlindberg on 24 januari, 2010

Min mamma kom på besök igår. Hon ska stanna till imorgon måndag och sedan åka hem till Ystad. I julklapp fick jag och Ulrika en present från min mamma och hennes man. Det var en dag då mamma var barnvakt + något välmående för mig och Ulrika. Så idag på morgonen gick vi upp relativt tidigt, vi fick dock sovmorgon till halv åtta då mamma tog Juni när hon vaknade.  Vi åkte vi in till Östermalm och åt frukost på Saturnus.

Tyvärr blev inte Saturnus någon hit då vi fick vänta över 40 minuter på frukosten, men det var trots det väldigt trevligt att ta det lite lugnt en gång. Efter detta så promenerade vi och gick in i lite affärer, bland annat var vi inne på Acne, Solo, Pub, Zara m.m.

Vi gick sedan till Centralbadet där vi hade bokat in 2st behandlingar. 1 timma ansikts behandling. Det var otroligt skönt att bara ligga ner i 1 timma och inte göra någonting, lyssna på relaxmusik och att någon tog hand om mig. Jag fick tips om att jag behövde köpa en scrub, så det gjorde jag efteråt.

Stannade även till på Pub igen och då lyckades jag hitta ett par fina vinröda manchester byxor från Whyred. Jag hade otur för jag hittade inte i min storlek, men som tur var testade jag ett par i damstorlekar och hittade ett par 36or som passade mig! Härligt:

Som ni ser så fortsätter jag mitt mission: färg…..

Vi har även antagligen bestämt oss för färgen på den kommande Kitchen aid maskinen:

Kommentera

