https://jlindberg.wordpress.com

Ipad – Någon som blev köpsugen?

Posted in Prylar by jlindberg on 28 januari, 2010

Igår presenterade Apple sin omtalade tablet. Det blev som de flesta trodde en förstorad Ipod touch. Efter att ha följt bloggarna och nu sett presentationen på: http://events.apple.com.edgesuite.net/1001q3f8hhr/event/index.html så måste jag skriva att jag inte blev speciellt imponerad. Visst, det ändrar sig säkert när man testar den.. Den blev ju dessutom förvånansvärt billig. Så vad säger ni? Ska ni köpa?

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Joakim said, on 28 januari, 2010 at 05:54

    Jag känner inte att jag skulle ha nytta av en iPad dock är förstastegsmodellens pris väldigt lockande men det blir nog inget köp för min del.

  2. Sara said, on 28 januari, 2010 at 08:17

    Jag gillar! Jag har ingen iPhone iofs, så det kanske är därför jag känner behovet.
    Tänk så mycket skog vi skulle spara om alla läste DN i sin iPad vid frukostbordet… Särskilt DN med sina hundra delar…

  3. Johan Ahlén said, on 30 januari, 2010 at 09:46

    Njää, inte så superimponerad.. Men som du skriver så blir man nog det när man testar den! Hehehe..


Kommentera

