https://jlindberg.wordpress.com

Att umgås på distans..

Posted in Allmänt, Prylar by jlindberg on 31 januari, 2010

Min familj bor ju rätt långt bort. Pappa och Anneli bor i Småland, mamma och Roland bor i Ystad, så det blir inte att man träffas så ofta som man borde. Som tur är så har pappa köpt en Imac, syrran har också en, och jag har en, så då kan man chatta ihop:

Juni älskar det, ett tag iallafall, sen blir hon uttråkad…

Jag är fortfarande förkyld, ont i halsen och täppt i näsan, jag hade hoppats att det borde ha gått över vid detta taget.. Men det har det inte så igår stannade jag hemma och bakade bröd igen. Denna gång blev det otroligt gott! Och nyttigt! Kolla bara in resultatet:

Imorgon blir det jobb igen! Förhoppningsvis så blir jag bättre under natten… Håll tummarna… Vill inte vara hemma mer nu..

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pappa o Anneli said, on 31 januari, 2010 at 05:56

    Vilka fina limpor!
    Du är ju en riktig bagare nu med rätta verktygen!
    Hoppas de smakar lika gott som de ser ut!
    Krya på er, hoppas du är så pigg att du kan gå till jobbet igen!
    Kram från oss!

  2. Sandy said, on 31 januari, 2010 at 06:16

    Duktig du är!! =)

  3. Elina said, on 31 januari, 2010 at 11:00

    Värsta hemmamannen, ser bra ut! 😉 Håller tummarna för friskheten!


Kommentera

