https://jlindberg.wordpress.com

Ur balans….

Posted in Allmänt, Mode by jlindberg on 1 februari, 2010

Jahopp… Då fick jag stanna hemma från jobbet idag också.

Det var väldigt konstigt det som hände mig, igår kände jag mig piggare, näsan hade börjat fungera och jag kände hopp om livet. Så jag följde med och hälsade på våra vänner Hanna och Johan som har flyttat in i en ny lägenhet. Efter en stund började jag frysa massor, jag tänkte inte på det då men det skulle bli värre. Jag la mig i deras soffa under en filt medan Juni lekte med alla som var där.

När jag kom hem runt 17-18 så kände jag mig riktigt konstig, sådär som man mår innan man spyr när man blir magsjuk. Men ingenting hände, jag la mig i sängen under dubbla täcken med kläderna på och yrade.. Sådär höll det på till idag på morgonen, då kände jag att jag var helt trött i kroppen, så jag fick ringa och säga att jag var sjuk… Det jobbiga är att det fortfarande håller på… Jag undrar vad det kan vara… Nu vill jag bli frisk igen så man kan börja köra på som vanligt…

Jag ska inte gnälla mer, jag vet att många av er vill se foton på kläder, så jag har tröstshoppat lite online, det blev en skjorta denna gång:

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. oscar said, on 1 februari, 2010 at 03:25

    Var tröstshoppar man Ralph Lauren online?

    Jag har en hel del att tröstshoppa där känner jag isof.

    • jlindberg said, on 1 februari, 2010 at 04:12

      Ebay 🙂

      • oscar said, on 1 februari, 2010 at 04:48

        Haha så lätt var det.

        Jag har inte vågat buda ännu, fungerat bra för dig?

  2. citysuburb said, on 1 februari, 2010 at 07:02

    Du kör stenhårt på preppy-stilen!
    Krya på dig!

  3. Frank&Rémy said, on 1 februari, 2010 at 09:11

    Krya på dig, hoppas du blir bättre

  4. Anna said, on 2 februari, 2010 at 11:59

    Jag kände samma sak i söndags kväll plötsligt. Så där som precis innan man spyr, och frusen. Men det höll bara i sig några timmar och sen var jag bra igen. Mitt hade nog med Monas kräksjuka att göra misstänker jag.
    Hoppas du blir bra snart!
    /Anna


Kommentera

