https://jlindberg.wordpress.com

Helg!

Posted in Allmänt, Mode by jlindberg on 6 februari, 2010

Denna helgen var längtad, visserligen har jag varit sjuk länge, men när man är frisk igen så känns det skönt att få vara ledig 2 dagar. Denna helg blir lite speciell. Vi ska lämna ifrån oss Juni över natten hos min syster, och möta upp dom i stan imorgon runt 16. Det är första gången hon tar Juni över natten, det kommer gå jättebra, men det är mest syrran jag är orolig för, som kommer få avbruten skönhetssömn. Hur ska detta gå? 🙂

Var på Herr Judit i veckan och tittade. Det var första gången jag var där och jag måste skriva att det var en riktigt trevlig affär med trevlig personal. Det blev inga direkta storköp. Men en fluga i tweed blev det iallafall:

Det tog 2 timmar att lära mig att knyta den, men nu går det hyfsat ok…

Ikväll blir det 30 års fest + 1 års kalas utan 1 åring.. Så det blir trevligt att vi har barnvakt, att vi dessutom inte behöver gå upp runt 6-7 imorgon är ju också ett stort plus som ni kan förstå. Morgondagen börjar vi med att sova ut, sen åker vi till stan och äter brunch. Sen blir det nog romantisk shopping ihop… Eller något annat trevligt.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. JOhan Ahlén said, on 6 februari, 2010 at 04:39

    Finally en till som vågar knyta sin egna fluga! Bra där!

  2. citysuburb said, on 6 februari, 2010 at 05:59

    Fluga är COOL!


Kommentera

