https://jlindberg.wordpress.com

1 vecka kvar, sen semester! Men vi smygstartar lite imorgon.

Posted in Allmänt by jlindberg on 10 juli, 2010

Jag har letat lite efter nya roliga bilder att visa upp, har tyvärr inte hittat så mycket intressant, så idag blir det bara ett inlägg med text. Tråkigt jag vet, bloggar med text är sjukt tråkigt. Men denna dag blir ett undantag.

Imorgon åker jag Ulrika och Juni till skärgården och hälsar på vänner. Vi stannar där över natten och åker hem på måndag. Så jag smygstartar lite semester denna vecka.

Just nu sitter jag och funderar på hur mycket jag ska orka renovera i sommar. Ska jag orka göra om sovrumsväggen till en garderobsvägg? Eller ska jag nöjja mig med att ”bara” riva och göra om köket på semestern? Stora frågor kräver stora beslut, så jag avvaktar nog lite…… Ha det bra i värmen! Hörs om någon dag.

Kommentera

