https://jlindberg.wordpress.com

Bygget fortgår…

Posted in Projekt hemmabio by jlindberg on 25 juli, 2010

Idag har jag hunnit göra ganska mycket. Jag har kapat stålreglar och börjat såga till isolering. Man hinner faktiskt rätt mycket på några timmar. Jag har även kommit till ett stopp nu, då jag måste börja planera all el som ska dras i väggarna. Jag ska faktiskt dra så lite el som möjligt i väggarna då jag vill kunna byta kablar så enkelt som möjligt om något skulle gå sönder eller liknande…

Kommentera

