https://jlindberg.wordpress.com

Bilder

Posted in Projekt hemmabio by jlindberg on 29 juli, 2010

Nu är det semester och jag är i full gång med hemmabion. Idag har jag gjort massor. Jag är helt död i kroppen just nu så ni får se en avslutande bild:

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jenny said, on 31 juli, 2010 at 09:33

    Det låter bra, haha. Vart bor du? Vi har flyttat till Skogås.

  2. Jenny said, on 1 augusti, 2010 at 08:57

    Haha ja sant, jag har börjat bli lite svartsjuk på det där xboxet. Jaha, vi var och kollade på lägenhet där innan sommaren 🙂

  3. Martin said, on 1 augusti, 2010 at 11:16

    Kul! Ska bli riktigt roligt att se när det växer fram mer å mer. Sen vill jag se när köket byggs:D


Kommentera

