https://jlindberg.wordpress.com

Dags för en update?!

Posted in Inredning by jlindberg on 3 oktober, 2010

Ok, jag har haft så sjukt mycket att göra i snart ett halvår. Men för att fatta mig kort, jag kör en klassiker: Jag ska uppdatera oftare.

Jag fortsätter där jag avslutade min förra post. Såhär blev resultatet i köket:

Vi är riktigt nöjda! Jag tycker att jag har varit riktigt duktig som har gjort väldigt mycket själv.

Vi får barn igen när som helst, Ulrika har gått över 10 dagar nu, så eventuellt kanske det blir av inatt? Vi får se vad som händer….

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna på tretti.se said, on 4 oktober, 2010 at 09:09

    Hej igen,

    Riktigt snyggt kök måste jag säga 🙂

    Jag hoppas att ni kommer att trivas i köket och med de snygga vitvarorna! 😉

    Mvh
    Anna
    Tretti.se

  2. Joakim said, on 4 oktober, 2010 at 09:32

    Tack!!
    Tyvärr så håller de inte så hög kvalite som vi önskade, Gorenje är rätt plastiga och högljuda, samma sak gäller Gram diskmaskinen…

    Mvh Jocke

  3. Oscar said, on 6 oktober, 2010 at 08:49

    Jaså, när vi (mina föräldrar) bytte kök så satte vi in en Gorenje fläkt och den är inte alls plastig eller av dålig kvalité…

    • jlindberg said, on 8 oktober, 2010 at 11:27

      Det är mest kyl+frys som känns plastiga och dåliga konstruktionsmässigt… Konstigt nog då de skulle vara bättre och de var rätt dyra för att vara Gorenje… Men men..

  4. Oscar said, on 6 oktober, 2010 at 08:51

    Annars satte vi in siemens micro, spisplatta + ugn vilka är några år (4) nu men toppen fortf! Måste fråga, vad är det för någon bänkskiva ni har?

  5. Frank&Rémy said, on 8 oktober, 2010 at 07:35

    Perfection!


Kommentera

