https://jlindberg.wordpress.com

Äntligen!

Posted in Bilar by jlindberg on 15 oktober, 2010

Pratade med Audi igår. Bilen står nu i Södertälje och ska levereras till Audi Smista! Wohoo bara några dagar kvar. Det är en Audi A4, 2011års modell, Etanol/bensindrift:

Bilden är tagen från Audi Smista via Blocket. Det är alltså inte min bil på bilden, utan en likadan som jag har beställt, fast min har sportchassi och är sänkt. Snart på en väg nära dig! 😀

14 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oscar said, on 15 oktober, 2010 at 04:34

    Vaktar min kusins lägenhet en vecka till, inkl deras bil, Audi A4 1.8 T bensin. En härlig familjebil 😉 Men vart är s-linen (sportpaket?) och pimpade fälgarna? 😉

    • jlindberg said, on 15 oktober, 2010 at 04:58

      Min är en 180hästars 2,0 TFSI, med större fälgar, Bang Olufsen, sportpaket osv… S-line skippade jag då det känns rätt meningslöst med massa plast 🙂

      • Oscar said, on 16 oktober, 2010 at 10:40

        Bang Olufsen paketet är underbart! Körde bilen idag och den är härlig, dock föredrar jag pappas BMW 300xi (coupe) med fyrhjulsdrift eller bakhjulsdriften iaf. Men jag är ju bara 20 år och racerförare när jag sätter mig i en bil 😉

        Kan du inte publicera lite fler bilder på huset? Övriga rum / (kommande-)projekt.

        Hoppas att ni har en trevlig helg!

      • jlindberg said, on 17 oktober, 2010 at 08:31

        Kan tänka mig att den är roligare, å andra sidan får det ju inte rum en dubbelvagn och 2 barnstolar i den 😉

        Foton på huset finns några sidor bak, jag har inte fotat så mycket mer faktiskt… De täcker det mesta av huset…

      • Oscar said, on 17 oktober, 2010 at 05:54

        Ska kolla in det. Rättelse 330*

  2. Oscar said, on 15 oktober, 2010 at 04:35

    Med andra ord, en sådan kombi fast 2010. haha missade det.

  3. Pappa said, on 16 oktober, 2010 at 08:49

    Jättesnygg bil, är givetvis redan nu avis.
    Audi är tysk Spitzenqualität:-)

  4. Niklas said, on 16 oktober, 2010 at 10:13

    Sänkt? Haha…Turre deluxe.

  5. Niklas said, on 16 oktober, 2010 at 10:14

    Sänkt? Haha…Turre deluxe.

    Jag är inte alls avis… 🙂

    • jlindberg said, on 16 oktober, 2010 at 10:46

      Japp, för en sportigare känsla. Tänk Go-cart 😀

  6. jennza said, on 19 oktober, 2010 at 08:52

    Känns lite bättre detta 🙂

  7. Johan Ahlén said, on 20 oktober, 2010 at 08:08

    Grattis!
    Det är så jädrans skönt ocj lyxigt med ny bil så jag kommer aldrig ha något annat.

    Tråkigt bara att det snart är dags för vinterdojjorna…. 😦

  8. Peter said, on 17 februari, 2011 at 07:52

    Riktigt fin bil det där!! Men hur har ni råd, huset måste ju ha kostat flera miljoner och en ny audi? 🙂

    Själv kommer jag inte kunna köpa nån helt ny bil förrän jag antingen vinner på lotto/v75 eller startar ett eget företag som går bra 😀

    • Joakim said, on 17 februari, 2011 at 08:37

      Jo den är riktigt härlig. Jag hade gärna haft en v6a i den, men kör på 180 hästars etanol/bensin, man måste tänka på miljön… 🙂
      Du har helt rätt, det är inte gratis, men man får prioritera…


Kommentera

