https://jlindberg.wordpress.com

Lekrum för vuxna:

Posted in Elektronik by jlindberg on 24 oktober, 2010

Jag har skaffat mig ett lekrum för män i åldern 25-65 år. Det har blivit rätt många timmars spelande här. Detta är senaste tillskottet:

 

 

11 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oscar said, on 24 oktober, 2010 at 09:17

    ”lekrum för män i åldern 25-65år”

    Förväntar mig en bra motivering till ålders diskrimineringen.

    Mvh
    20 år

  2. Pappa said, on 28 oktober, 2010 at 05:15

    Trots min ålder så blir man sugen på TV-spel.
    Riktigt kul att testa i lördags, fick mersmak.

    • jlindberg said, on 28 oktober, 2010 at 08:34

      Säg till så hookar jag upp dig med feta saker! 😉

  3. Oscar said, on 29 november, 2010 at 10:41

    UPDATES

  4. Tina said, on 22 december, 2010 at 12:02

    Håller med föregående talare! 😀

    • oscar said, on 27 december, 2010 at 06:51

      Fastnat i lekrummet eller?

      • Joakim Lindberg said, on 27 december, 2010 at 10:03

        Haha, ja det och att vi har fått ett barn till…

        Skickat från min iPhone

      • Oscar said, on 4 januari, 2011 at 11:49

        Gratulerar! 🙂

  5. Junitjej said, on 19 februari, 2011 at 08:18

    Detta inlägg ska jag absolut inte visa min man. Man vet ju inte vad som kan hända! Men det är ju kul att även som vuxen att ha barnasinnet kvar.

    Jag måste tack för en underbar blogg! Jag kommer att besöka den fler gånger.

    • jlindberg said, on 19 februari, 2011 at 12:28

      Tack så jätte mycket!
      Jag tänkte fortsätta dela med mig av lite tankar och foton.. Det är roligt, framförallt när folk tycker om det man gör! Jag har släkten långt borta så det är även kul för dom att se hur vi har det här uppe 🙂

      Visa din man, han kommer säkert på något inspirerande! 🙂


Kommentera

