https://jlindberg.wordpress.com

Zombie…..

Posted in Uncategorized by jlindberg on 12 februari, 2011

Tillbaka från de döda skulle man kunna säga… Det tar sjukt mycket tid att ha två barn.

För tillfället lider vi av alla sjukdomar man kan tänka sig… Här kommer en ganska ny bild på gänget:

Finns det tid så kanske jag slänger upp en bild då och då. Förväntar mig inte att bli bjuden på blogg- awards direkt 🙂

7 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oscar said, on 13 februari, 2011 at 10:08

    Jag förstår Er. Passade min kusins son igår, 2.5 år, och det är ett heltidsjobb minst sagt.

    Hoppas att det är bra med Er alla och huset! 🙂

    Vänliga Hälsningar

    • jlindberg said, on 13 februari, 2011 at 10:26

      Tack! 🙂
      Allt är bra, men de senaste dagarna/veckan så har vi haft magsjuka och förkylningar, Frank är på akuten för 4e gången denna helgen för att han har något problem med andningen… Så det kunde ha varit bättre…

      • Oscar said, on 13 februari, 2011 at 11:53

        Vad tråkigt att höra! Mina kusiner här med barn på dagis och i grundskolan har också fått sig några omgångar magsjuka och förkylningar. Läste nästa inlägg om Frank och väldigt tråkigt att höra.

        Håller tummarna att han mår bättre snarast. För Er del också. Det är ju alla hjärtans dag nu!

  2. Caroline said, on 13 februari, 2011 at 04:51

    Vad kul med en uppdatering! Söta dem är! 🙂
    Krya på er

    • jlindberg said, on 13 februari, 2011 at 08:31

      Tack! Jag lär väl inte uppdatera så frekvent, men då och då smäller det till 🙂
      Hur går allt för er? Danne har ju försvunnit sen ni blev husägare…

      • Caroline said, on 15 februari, 2011 at 06:21

        Jodå, fast han är väl som en duracellkanin och ibland får jag försöka plocka ut batteriet 😉

  3. mini said, on 13 februari, 2011 at 08:00

    men åå…så himla himla söta! frank ser ut att vara ungefär lika gammal (eller ung) som min nelli!


Kommentera

