https://jlindberg.wordpress.com

Fick tips…

Posted in Inredning by jlindberg on 18 februari, 2011

Jag fick ett tips av min syster i går. Hon hade varit på möbelmässan och hittat en fantastisk biostol för barn:

Vi har ju 3st liknande idag i bion men för vuxna. Juni älskar dessa stolar, speciellt att de går att fälla ner i ligg-läge. Denna vore ju perfekt för henne och Frank. De funkar dessutom att ställa framför våra då de är mindre.

Var någon av er på möbelmässan och såg vem som var tillverkare på fåtöljen?

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Junitjej said, on 19 februari, 2011 at 08:16

    Vilken underbar biostol för ett barn! Kanonsnygg! Hoppas du få tag på den.

    • jlindberg said, on 19 februari, 2011 at 12:29

      De är fantastiskt häftiga… Hoppas någon kan hjälpa till!

  2. Oscar said, on 19 februari, 2011 at 01:38

    Hej Johan!

    Som tidigare Eniro-anställd har jag försökt använda mina sökspeciliast-kunskaper för att hitta något till dig. Tyvärr hittar jag ingenting, skulle däremot rekommendera dig att skicka en förfrågan till http://www.hembiobutiken.se/default.asp och höra om vet någonting.

    Hoppas att du hittar en stol. Verkar coola!

    • jlindberg said, on 19 februari, 2011 at 04:47

      Jag heter Joakim! 😉

      Tack för letandet, ska kolla vidare, jag misstänker att det är Mio eller någon liknande butik som tar in denna, det ser ut att vara till dom…

      • Oscar said, on 20 februari, 2011 at 12:38

        Haha jag vet Joakim! Läste en intervju av Johan Lindeberg samtidigt så därför blev det lite fel…. Ber om ursäkt!


Kommentera

