https://jlindberg.wordpress.com

God morgon!

Posted in Inredning by jlindberg on 20 februari, 2011

När man har barn så vaknar man tidigt som kanske många av er redan vet om… Man får rätt mycket gjort tidigt. Jag var på Ikea igår och köpte lite småprylar, bland annat köpte jag nya vita gardiner som kändes bra i butiken. När jag hände upp den ena (efter att ha strukit den i 30 minuter) så kändes det inte speciellt bra, de är för hårda… Det är den högra gardinen som är den nya:


Den var dessutom felsydd så hela ena sidan har blivit sydd i kanten som ett skumt S-mönster… Så den reklameras nog.. Tyvärr. Hade varit trevligt med lite nytt fräscht, men de andra vi redan har funkar visserligen bra..

När jag var nere och rotade i förrådet igår så hittade jag en Ikea pappkasse som jag inte visste att vi hade, bland annat låg det en mörkläggningsgardin med fel mått där i, men även en pall till Juni som hon fick idag, hon älskat att pyssla, så vi lekte att hon satte ihop den själv:

Den blev succé! I ungefär 2 minuter, nu står den här bredvid mig och hon är uppe med Ulrika och gör något…. Uppskattat…

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oscar said, on 20 februari, 2011 at 11:06

    Akta så du inte blir utbränd av allt bloggande nu… 😉

    • jlindberg said, on 20 februari, 2011 at 05:46

      Det är nära nu. Riktigt nära!
      Mer updates på gång tro det eller ej! 🙂

  2. Jenny said, on 20 februari, 2011 at 11:20

    Haha sant 🙂


Kommentera

