https://jlindberg.wordpress.com

Arbetsvecka igen…

Posted in Allmänt by jlindberg on 21 februari, 2011

Det blev som vanligt en helg med fullt ös. Frank börjar bli bättre, Juni är förkyld igen men Ulrika börjar bli piggare, så det finns hopp för oss!

Igår behövde vi lite frisk luft så vi packade ner alla i overaller, dunjackor, mössor, vinterställ och allt man kan tänka sig. Problemet var bara att jag glömde en sak: Mig själv. Så jag hade jeans, t-shirt och skjorta, dunjacka över detta. Ingen mössa. När jag kom ut märkte jag efter en stund att det var -10 grader, men det var inte läge att vända pga full kaos i vagnen.

Till slut kom vi fram till cafet och jag hade med mig kameran för en gångs skull….

Frank trivdes riktigt bra i fönstret där det var lite kallt, så han sov halva tiden vi var där. Juni blev överlycklig när de hade rosa smoothie som är hennes favorit. Ulrika var mest sjuk så för henne var det skönt att komma ut lite bland folk..

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Killmamman said, on 22 februari, 2011 at 09:40

    vilken fin familj, härligt 🙂

    • jlindberg said, on 23 februari, 2011 at 10:28

      Tack tack, det känns som att jag har lyckats riktigt bra! 🙂

  2. mini said, on 23 februari, 2011 at 09:14

    fina fina familjen!


Kommentera

